سوالات شما
-نحوه پیگیری از طریق کد مرسوله چگونه است؟
با توجه به تعدا زیاد سفارش های شما اگر کد مرسوله پستی برای شما تا 48 ساعت بعد از سفارش پیامک نشد به شماره زیر در تلگرام و یا واتساپ و یا روبیکا پیام دهید .
📞 پشتیبانی ؛ 02156836439
برای پیگیری سفارشات از طریق کد مرسوله باید کد مرسوله خود را در سامانه رهگیری مرسولات پستی وارد کنید و میتوانید موقعیت بسته خود را مشاهده کنید.
https://tracking.post.ir/#
-فروش حضوری هم دارید؟
با توجه به وضعیت مبهم اقتصاد کشور ، افزایش قیمتها و همه گیری بیماری کرونا راهبرد اصلی ما برای فروش محصولاتمان در داخل کشور «عرضه بی واسطه» است . از این رو فروش خود را فقط به صورت اینترنتی و با قیمت رقابتی عرضه کردیم و تسهیلاتی قائل شدیم تا مشتریان و طرفداران پالیز در نقاط دور و نزدیک با کمک مشاوره از ما خرید کنند .
-سایزهای من متغیر هست چطور سایز انتخاب کنم؟
مهمترین شاخص برای انتخاب گزینه سایز در حین ثبت سفارش ، «سایز معمول شما در کفشهای قبلی تان» است.
-این عکسی که ارسال کردم موجوده؟
موجودی محصولات بر حسب سایز در وبگاه مشخص و قابل ثبت است. در صورت ناموجود بودن سایز مورد نظر به فروشگاه سر بزنید و به محض تکمیل موجودی سایز سفارش خود را ثبت نمایید.
- کی به دستمون میرسه؟
ارسال به شهر ها و شهرستانها با پست پیشتاز ، نسبت به شرایط و مسافت حداقل «بین ۳ تا 6 روز کاری» بعد از تحویل مرسوله به اداره پست به طول می انجامد.
-چگونه از وضعیت سفارشم مطلع بشم؟
برای پیگیری سفارشات خود وارد قسمت پروفایل در بالای صفحه سمت چپ شوید و وارد گزینه سفارش های من شوید و وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید. همچنین میتوانید از صفحه پیگیری سفارش در منوی بالای سایت و وارد کردن کد سفارش پیامک شده سفارشات خود را پیگیری کنید.
-نحوه ارسال فوری ؟
شهر های تهران . کرج . اسلامشهر و شهریار امکان ارسال فوری با اسنپ را دارند که در این روش در اسرع وقت با شما بصورت تلفنی هماهنگی لازم را انجام میدهیم.
کرایه بعهده خریدار میباشد.
-کدام نوع کفش برای خانم های شاغل راحت تر است؟
پیدا کردن کفش اداری مناسب برای زنان می تواند دشوار باشد. بدیهی است که کفش های کتانی همیشه راحت هستند اما همیشه برای برخی از محیط های کاری مناسب نیستند. وقتی به کفش اداری نیاز دارید که ظاهری حرفهای داشته باشد اما پاهای شما را از بین نبرد، کفشهای تخت ساده را امتحان کنید. یک جفت کفش اسپرت در هر جایی عالی به نظر می رسد.
-چگونه میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما میتوانید با مراجعه به صفحه محصولات، کالای مورد نظر خود را انتخاب و با افزودن به سبد خرید، مراحل ثبت سفارش را تکمیل کنید. همچنین میتوانید با تماس تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.
-روشهای پرداخت شما چیست؟
ما پرداخت آنلاین با کارتهای بانکی عضو شتاب، پرداخت در محل (برای سفارشهای خاص) و پرداخت از طریق درگاههای معتبر بانکی را قبول میکنیم.
-چطور میتوانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟
پس از ثبت سفارش، کد پیگیری برای شما ارسال میشود که از طریق آن میتوانید وضعیت سفارش خود را در بخش پیگیری سفارشات وبسایت مشاهده کنید.
-آیا امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟
بله، در صورت عدم رضایت یا وجود مشکل در کالا، تا ۷ روز کاری امکان بازگرداندن کالا وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر به بخش «شرایط بازگشت کالا» مراجعه کنید.
-زمان ارسال سفارشها چقدر است؟
معمولاً سفارشها ظرف ۲ تا ۴ روز کاری ارسال میشوند، ولی در ایام خاص یا به دلیل شرایط جوی ممکن است این زمان کمی طولانیتر شود.
-آیا امکان مشاوره قبل از خرید وجود دارد؟
بله، تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در ساعات کاری است. میتوانید از طریق تماس تلفنی، چت آنلاین یا ایمیل با ما در ارتباط باشید.
-کالاها دارای گارانتی هستند؟
بله، تمامی محصولات ما دارای گارانتی اصالت و سلامت کالا هستند. شرایط دقیق گارانتی هر محصول در صفحه آن درج شده است.
-آیا تخفیف یا جشنوارههای ویژه دارید؟
بله، ما در مناسبتهای مختلف تخفیفات و جشنوارههای ویژه برگزار میکنیم. برای اطلاع از جدیدترین تخفیفها، صفحه اخبار و یا خبرنامه سایت را دنبال کنید.